Известие

Collapse
No announcement yet.

трудно палене заради жегата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • трудно палене заради жегата

    здравейте, колата започна да прави номера ,не иска да пали когато е много горещо. Преди седмица беше около 40гр и много трудно запали, все едно няма нафта ,след като запали повече нямаше проблеми до днес . Бях я оставил на слънце и пак същата работа мотора си върти а не пали , след 2 -3 мин въртене запали ,само че този път светна червената лампа за проблем (която е като дюза) , след 5 мин каране лампата изгасна сама .Сега пали без проблем. Може ли проблема да идва от ключа ,че напоследък колата се отключва трудно с дистанционното(понякога се отключва от 6-7 път) колата е Алфа156 1.9 jtd 105к.с
    Last edited by cuiceka; d.m.y г., 18:38.
    alfa romeo 156 1.9 jtd

  • #2
    Помпата в резервоара е тръгнала да те предава.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      има ли начин да се провери по някакъв начин?
      alfa romeo 156 1.9 jtd

      Comment


      • #4
        Диагностика
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #5
          днес след диагностика се появи това cam crank synhronizacion
          Last edited by cuiceka; d.m.y г., 08:37.
          alfa romeo 156 1.9 jtd

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от cuiceka Покажи съобщение
            днес след диагностика се появи това cam crack synhronizacion
            Честито, не си първият. Датчикът на коляновия вал за положението му
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #7
              Колега, пак пишеш неподготвен. Така написана грешката означава липса на синхронизация м/у датчиците на разпределителния и коляновия вал. А каква е причината? Това трябва да се търси.
              Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщение
                Колега, пак пишеш неподготвен. Така написана грешката означава липса на синхронизация м/у датчиците на разпределителния и коляновия вал. А каква е причината? Това трябва да се търси.
                crankshaft - колянов вал
                camshaft - разпределителен
                Извинявам се - объркал съм ги. Щом не пали му е датчикът на разпределителния вал (не че от другия няма да пали също). Иначе щеше и да му гасне. А и датчикът на коляновия вал обикновено отказва на загряло
                Last edited by NightRider; d.m.y г., 21:13.
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #9
                  Грешка за синхронизация може да набие и при дълго въртене, без да запали.
                  Хубаво е да се закачи на диагностика, след като е преседяла и да се гледат параметрите при първото палене.
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Колега и моята ги правеше същите мизерии само че е 2.4 136коня смених датчик колянов вал после разпределителен вал и пак мизерия накрая се оказа релето дето командва помпата на 2.4 е до акумулатора пише помп на пласмасовия капак.Нека я погледне човек дето разбира а чуваш ли помпата в резервоара как работи?

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                      Грешка за синхронизация може да набие и при дълго въртене, без да запали.
                      Хубаво е да се закачи на диагностика, след като е преседяла и да се гледат параметрите при първото палене.
                      Тук си много прав, особено ако акумулаторът е слаб. Но тогава биха се появили и други грешки
                      Last edited by tonov; d.m.y г., 23:08.
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #12
                        вчера смениха датчика на кол.вал с чисто нов, но за съжаление на другият ден лампата на инжекц. светна пак, но калата си вървеше добре. Отбих в страни и я изгасих след което запали на 9 път .след като запали лампата на инжекц. светеше около 20 сек и изгасна. сега ще сменим и този на разпред.вал за проба , тази грешка cam crank synhronization за датчик на разпред вал ли е? .Утре ще пробвам и с релето за помпата както каза колегата pironkov 66

                        ---------- Post added at 21:36 ---------- Previous post was at 21:26 ----------

                        Първоначално публикувано от pironkov66 Покажи съобщение
                        Колега и моята ги правеше същите мизерии само че е 2.4 136коня смених датчик колянов вал после разпределителен вал и пак мизерия накрая се оказа релето дето командва помпата на 2.4 е до акумулатора пише помп на пласмасовия капак.Нека я погледне човек дето разбира а чуваш ли помпата в резервоара как работи?
                        Ако има проблем с помпата няма ли да гасне в движение?
                        Last edited by cuiceka; d.m.y г., 21:29.
                        alfa romeo 156 1.9 jtd

                        Comment


                        • #13
                          Хората ти казаха, че грешката означава липса на синхронизация м/у двата датчика, но ти слушаш разни псевдо специалисти, които одавна са разкрити. Надявам се да можеш да върнеш напразно купувания датчик.
                          Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                          Comment


                          • #14
                            Само да кажа че от грешка колянов разпределителен вал не се случва това колега стига с тея диагностики.....колата неможе един път да е в синхрон а един път да не е, това не е лопата с две страни и моята я показваше тази грешка може да е от слаб ток и много въртене и само от много въртене говоря за грешката синхрон между двата вала.А на колегата да кажа с проблема ако колата не гасне а свети дюзата не е проблема в помпата,моята гаснеше по време на движение от това реле,а от помпата в резервоара пак ми светеше дюзата и колата гаснеше.Ако имаш недостиг на гориво за момент пак ще ти свети,заслушай като светне дюзата и не пали като дадеш на контакт дали бълбука в резервоара ако бълбука смуче въздух от някъде,помпата трябва да се чува чисто като звук без бълбукания.На моята някой беше сменял помпата в резервоара и спукал едното маркуче и ми скъса нервите докато намеря проблема,успех дано е нещо дребно.

                            Comment


                            • #15
                              от 2-3 месеца слагам добавка за дизел кастрол тда , имам съмнения че , добавката е вдигнала боклуци от резервоара, ще сменя и горивния филтър, иначе в понеделник ще сменят датчика на разпред вал
                              alfa romeo 156 1.9 jtd

                              Comment

                              Working...
                              X